Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

Essence Vintage District - It's Popul-Art

Follow my blog with Bloglovin

Als ik me verveel, betrap ik mezelf erop dat ik langzaam naar het Kruidvat slenter. Ja, ik ben gisteren nog geweest. Ja, ik heb deze week al een half schap van het Kruidvat leeg gekocht. Oké, mijn portomonnee wordt steeds lichter. Maar hé, toevallig zag ik wel alweer de nieuwe LE van Essence! Namelijk Vintage District. Zo heeft mijn gestalk van het Kruidvat toch nog wat voordelen.



Eenmaal voor het schap van Essence, was ik eigenlijk niet zo onder de indruk. Behalve van één prachtige blush, namelijk 01 It's Popul-Art. Een perzik/oranje kleur, met een gouden bloemenpatroontje. Vanzelfsprekend nam ik hem mee naar huis, zo iets moois kan je toch niet laten liggen?


Echter, één keer met de kwast er overheen, en weg is het mooie goud.. Een overspray. Jammer, maar niet heel erg verbijsterend natuurlijk. Onder de gouden overspray zit toch nog een kleine verrassing, namelijk een donkerdere kleur. Het lijkt een donkere koraal-achtige kleur, mooi! Oké, ik was een beetje teleurgesteld van de overspray, maar de kleur die eronder zit is toch een leuke suprise.


Links zie je de swatch van de matte perzik kleur. Niet echt dekkend en je ziet hem bijna niet op mijn huid. In het midden zie je de swatch van de kleur die verscholen ligt onder de gouden overspray. Al iets dekkender, en je ziet nog een beetje gouden shimmers van de overspray ertussen. Ik denk dat ik die kleur wel mooi kan opbouwen! Helemaal rechts een swatch van de gouden overspray. Het is een gouden/koperen tint, met heel veel shimmers, heel erg mooi! Ik vind het zelf niet echt iets voor op mijn wangen, maar als oogschaduw, gorgeous! 

Deze mooie blush is echte eyecandy. Helaas is er sprake van overspray, maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht bij Essence. Het is een LE en je kan hem voor €3,39 bij het Kruidvat kopen.

Liefs,

Sanne


2 opmerkingen:

  1. Hij ziet er mooi uit, maar op de huid vind ik hem iets minder mooi.

    Goede review!

    BeantwoordenVerwijderen