Pagina's

woensdag 6 februari 2013

Budget Tip: Claire's Glitternagellak 435

Soms heb ik nagellak op, en blijf ik er maar naar kijken. Elke handbeweging kijk ik dan eventjes naar mijn nagellak, hoe mooi hij is, hoe hij verandert met de lichtinval. Glitterlakjes zijn voor mij dan ook echt een eye magnet. Helaas zijn glitterlakjes vaak niet geheel dekkend (tenzij je 8 laagjes gebruikt) en de goed dekkende glitterlakken zijn meestal relatief duur. Maar bij Claire's is dat niet het geval, zij presteren het om prachtige glitterlakken te hebben voor een budget prijsje.


Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik eigenlijk altijd langs de Claire's loop. Ik vind het een beetje lijken op een kinderwinkel, en de make-up leek me altijd meer kinderspeelgoed. Leek ja. Ik heb nu een nagellakje geprobeerd en ik kan niet wachten tot ik er meer kan kopen! Dit is de prachtige 435 (helaas, geen naam), een blauwe glitterlak met allemaal lichtblauwe glittertjes. Als je de nagellak beweegt, lijkt het wel een helderblauwe oceaan met golven. Die glinstert in de zon. Ah, hebben jullie ook al zin in de zomer?




De houdbaarheid laat wel wat te wensen over. Bij mij begon hij redelijk snel te chippen, ik denk de volgende dag zo ongeveer. Komisch, hoe snel nagellak eraf kan chippen en als je het eraf wilt halen met remover dan zit het muurvast. Desalniettemin, is het een prachtig lakje, geweldig voor bijvoorbeeld een feestje. Ben jij fan van glitterlakken, dan moet je zeker bij de Claire's kijken. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten, want die is maar €3,50 voor 9ml. 


Liefs,

Sanne

3 opmerkingen:

  1. Wauw, ik vind hem echt prachtig! Jammer van de houdbaarheid :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lak zeg! Ik heb deze zelf in het zilver, maar nog niet uitgeprobeerd. Moet ik snel maar eens doen :)

    BeantwoordenVerwijderen